Konuşmaya başladıkları yaşlarda çocuklara tüm vücut parçalarının adı öğretilirken, göz, kulak, burun gibi “özel bölgeleri”nin de adları öğretilmeli. Bu bölgelerin anatomik olarak düzgün isimlerinin öğretilmesi ve “takma” veya “oyun” isimler kullanılmaması çocuğun bir sorun yaşadığında yardım istediği yetişkinlerle doğru anlaşabilmesi için önemli. Takma isimlerle konuşan bir çocuğun neden bahsettiği öğretmen veya polis gibi onu yeterince tanımayan yetişkinlerce anlaşılmayabilir.
Herkesin olduğu gibi onların da bazı “özel” vücut bölgeleri olduğu, bu bölgelerin adlarının ne olduğu, buralara kimlerin ne şartlarla nasıl dokunabileceği anlatılmalı ve bu sınırları korumaları için yüreklendirilmeliler.
Bu sapkınlığın dini ırkı mezhebi sağı solu a)partisi b)partisi yok Küçücük çocuğa tecavüz edip öldürmenin hiç bir lugatta yeri yok! İdam sehpaları kurulsun o iğrenç bedenleri çürüyüp kokana kadar bu yaratıkların leşleri ibreti alem için meydanlarda sallandırılsın.
Herkesin olduğu gibi onların da bazı “özel” vücut bölgeleri olduğu, bu bölgelerin adlarının ne olduğu, buralara kimlerin ne şartlarla nasıl dokunabileceği anlatılmalı ve bu sınırları korumaları için yüreklendirilmeliler.
Bu sapkınlığın dini ırkı mezhebi sağı solu a)partisi b)partisi yok Küçücük çocuğa tecavüz edip öldürmenin hiç bir lugatta yeri yok! İdam sehpaları kurulsun o iğrenç bedenleri çürüyüp kokana kadar bu yaratıkların leşleri ibreti alem için meydanlarda sallandırılsın.